lite söndagsbitter sådär

 
 
 
- det är iskallt i min lägenhet och det gör mig ledsen.
- har sovit typ 2 ynka timmar inatt.
- det gör mig arg.
- så jag gick ut och gick typ halv nio. sen somnade jag i 30 minuter och sen gick jag ut och gick igen.
- jag är rastlös och jag har kommit in i en period då jag tänker alldeles för mycket.
- känner mig ledsen, tom och vilsen. kan bero på att jag inte har sovit, eller för att det är söndag helt enkelt.
- jag blev våldgästad igårkväll av tre onyktra människor.
- det var roligt. sen kollade jag vampire diaries hela natten i stort sett. Och nu har jag gått och blivit förälskad.
- i en vampyr. nu igen...
- nu ska jag bada sen ska jag sluta att vara depp och bitter och gå på bio eller nått.

Kommentarer
Postat av: Johanni

Viiilken fiiiin teddy på bilden!

2013-02-03 @ 21:15:15
URL: http://johannamaya.blogg.se
Postat av: camillski

vacker som en liten fjäril på en äng

2013-02-03 @ 23:24:42
URL: http://camillapernefur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0