hello babe

 
 
goddagens. Stavas det med två d? God dagens eller go dagens. Hmm orkar inte, ni fattar nog att jag säger hej.
Jaha vad händer i mitt liv då? Jaa, sitter i Torsby för tillfället, länge sen jag var här för att stanna över helgen. Ska ut ikväll och träffa mina torsbypinglor. Varför säger jag pinglor till allt och alla? Sa pingla till en tant som ramla vid bussen i veckan. Jag bara ' nej men åååh pinglan då..'. Måste sluta med det där, nog för att tanten såg pigg ut för sina säkert 90 år, but still mandis..
 
Ni får en bild på min pojkvän också. Drömde helt ärligt om honom inatt, its a sign. Tack Fia för ditt fina inlägg igår, tack själv pinglan. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0