tråkigt tidsfördriv

Vart bor du?  Karlstad och Torsby 
 Bor tillsammans med?
 mig själv och våfflan.

 Vilket år tar du studenten? - nästa år. och varför blir det kursiv helt plötsligt? Fult. 
 När gick du upp i morse? - runt 13.00, idag inte i morse. 
 Kramat någon idag?- nej det har jag icke.

 Pussat någon idag? - 
nej det har jag icke.
 Dagens sötnos? - mig själv. 
 Dagens roligaste? - har inte skrattat så mycket idag, det är söndag.
 Vem kramade du senast? -  vet ej. 
Har du pojk-/flickvän? -
  nej gudars skymning nej.

 Mat? - vadå mat? Om jag vill ha mat? Nej är inte speciellt hungrig faktiskt.
 
senaste:
 Personen du tänkte på? -
 mamma
 Gången du spydde? – det var länge sen det ojoj
 Gången du var i Göteborg? - 
 jävligt länge sen, måste tänka.. ja typ förra jul.
 Gången du var i Stockholm? -  Gången du var full? - olagligt att vara full om man är minderårig..
 

antal:
Personer du älskar? - väldigt jävla många faktiskt. har dock bara sagt det till typ tre

Personer du hatar? - ojojoj det tar vi då inte här gott folk..

 Festivaler du varit på/ska på detta året? ska på två eller tre under sommaren har jag tänkt mig.
 Personer du saknar just nu? –  en, två kanske. tre kanske. eller ja jävligt många är det nog. jaha fetstil nu också. jahaja.

 Gånger ditt hjärta brustit? - en stor äcklig gång. 

 

vem:

 Vill du kyssa nu? - ingen, så gullegull är jag.
 Sjöng du senast för? - oj, hela oleby folkets hus. 
 
Spelade du tvspel med senast? – jaaaaaaaaaaaru vet ej.
 Vill du kasta en sten i huvudet på? - gudars, det är några stycken det. men ni behöver ej vara oroliga, att jag vill är inte samma sak som att jag ska. 
 Är söt? - jag själv är väl rätt söt ibland
 Vill du sova jämsides med i natt? - jag tycker det är jobbiga frågor faktiskt. 

 


 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0