cool stuffs

6 saker jag gillar: mina underbart fina vänner, kaffe, min henrik, min familj, mitt blivande jobb, mat.
 
Jag är dålig på att: plugga
 
Mitt högsta mål med livet: är att vara lycklig och göra det jag tycker om och bara umgås med människor som gör mig glad. 
 
Min högsta önskan: få två fina barn, Låter ju klyschigt men fan vad underbart. 
 
Jag gråter av: orättvisor och såna jävla jobbiga sorliga filmer. Och när jag blir besviken och sårad. 
 
Jag är beroende av: henrik, vänner och kaffe.
 
Något jag mår bra av: att se mig omkring, att festa och skratta med vänner. Vänner vänner vänner... bababbaba.
 
Jag är rädd för: mörker, framförallt människor i mörkret och att jag ska bli lämnad. 
 
Mitt favoritminne: Första gången jag träffade Henrik, Hoffmaestro Kolsnäs, klassresan till Barcelona och Thailand med mamma. Världens finaste minnen.
 
Något alla inte vet om mig: att jag är förbannat äckligt morgontrött. Världens bitch.
 
Ett datum jag aldrig kommer glömma. 11/3-11 farfars fina begravning och 14/5-12. Henrik såklart, hihi. Det var visst två datum det, bäbä.
 
Om 10 år: är jag kär&galen än.
 
Jag längtar efter: Jul, London med Fia förhoppningsvis, jaru typ nästa praktik. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0