japp

På söndag börjar säsong 3 av Solsidan, det gör mig så lycklig. 'en sockerbagare, hen bor i staden, hen bakar kakor...' 
X-factor är bättre än Idol.
Hösten är den absolut skönaste årstiden. Frisk luft och så mycket fina kläder. Och fan så mycket mys.
Jag sitter här i min ensamhet och äter fruktsallad med Kesella. Yummie.
Varför känner man sig alltid förföljd i mörkret?
Johan Falk är den bästa svenska kriminalfilmerna lätt. Och Joel Kinnaman är helt ok. Hehe.
På fredag ska jag äntligen få dansa och skratta med torsby. Hohohoh.
Och förhoppningsvis få träffa min älskade mamma. 
Jag hatar när småbarn glor. Jag vet att barn gör det, men jag klarar verkligen inte av det. 
Jag längtar efter jul och mina kanerade äpplen. nomnom.
Nu börjar mitt tisdagsnöje Maria Montazami. Så hej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0