en salig blandning

 
 
I helgen ska jag åka till Torsby, äta pappas mat och umgås med emma. Emma ser du det här, vilket jag vet att du gör så får du göra kaffekokaren redo och så kan du väl baka något, du är ju liksom kock snart.
Känns som jag inte har varit i Torsby på evigheter, ändå är det bara två veckor.
Men jag trivs här i Karlstad, gillar att kunna andas, att ha mitt eget crib.
 
Förövrigt vill jag hitta en fin spetskjol som man kan ha till en mysig stickad tröja och ett par prisvärda skinnstövlar. Har inte råd egentligen, verkligen inte. Men jag är värd lite fina kläder tycker jag. Jag blir ju så glad av sådant.
Ikväll ska jag träna på Friskis också, det ska bli härligt. I åttan och nian var jag på varje pass, vilket var 5 gånger i veckan. Jag älskar den träningsformen och det ska bli så roligt att prova här i stan också. Så det ska jag göra ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0