det var väl inte meningen att det skulle vara intressant

Vad är det för dag idag? Bra jävla fråga, det får ni räkna ut själva.
Nämn fem dåliga egenskaper du har: Är alltid trött, håller min gaffel och kviv på ett sätt som får mig att uppfattas lite som ett kioskmongo. Men det är okej. Har alltid två olika strumpor på mig och har de alltid upp och ner. Är nörd. Var det fem saker det? Äh skitsamma.
Har du någon förebild? Nej, ingen speciell. De människor som ger mig energi istället för att ta den, de är mina förebilder. Allihopa!
Hatar du någon? Hatar och hatar kanske är ett starkt ord. Men jooo fasen, det gör jag nog. Ni vet när det kommer varm ånga in i kroppen när man ser hatobjektets namn eller liknande. Och man vill bara ta det där namnet och klippa sönder i småsmå bitar och slänga de i en kompost bland maskarna. Ja, det kanske är lite av ett hat. Kanske.
Älskar du någon? Ja, men det gör väl alla det. Knäppis!
Är du en snäll människa? Nej, det vore väl dumt att säga va.
Vad är det viktigaste för dig? Rostat bröd, kaffe, H, mina vänner och allt det där ni vet. Som alla svarar på såna frågor.
Glass/godis? Alltså ingen bryr sig så jag svarar inte, ha!
Vad är det värsta du vet? Husmanskost.
Vad får dig att må bra? Att tända ljus, äta vindruvor, shoppa och sova. Givetvis.
Och dåligt? Att se människor äta ensamma. När man känner att de bra sakerna också har ett slut, då mår jag dåligt.
Vad vill du ha just nu? Färska räkor vore väl gott. Och en kanin.



Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0