jag kommer med solsken till mig själv

22.06. Jag sitter på sängkanten med nattlinnet på. Henrik däremot, han ligger och snarkar och mår gött han. Det blev varken pluggning eller vindruvor ikväll, jag var väl helt enkelt värd något bättre.
Så det blev nyponsoppa och kramar istället. Nu får ni inte tro att jag klagar över det, inte alls faktiskt.
Det är precis såhär det ska vara en måndag, inga krav och bara må skönt. Fast jag brukar förvisso inte ha så mycket krav annars heller, nej. Imorgon slutar jag efter lunch och det ska firas med en promenad i solen. Can't wait. Och du solen, är du inte framme imorgon. Då kan du förvänta dig ett plågsamt besök.

Godnatt. Sov oroligt, obekvämt, äckligt, fult eller bara jävligt gött. Eller så sover ni inte alls, det funkar också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0