det där med lov...

Att jag har somnat vid tre varje natt och vaknat ett varje dag de senaste tre veckorna är inte att dölja. Att jag nu måste vända tillbaka till det normala finns inte i min värld just nu, mår lite illa av tanken. Jag gillar ju att vara vaken nattetid och strosa runt. Jag gillar att inte ha någon bh på sig under stortröjan och ansiktet är osminkat och grått.
Håret endast hänger där livlöst och fult. Jag gillar det.
Men nu måste jag försöka fixa till mig själv, åtminstonde sätta på mig en bh och kanske möjligtvis ta på mig ett par jeans. Och så måste jag packa ner alla mina nödvändiga julklappar jag fick, som handdukar, små pajformar till min miniugn, ljuslyktor och annat krimskrams. Så det mina kära vänner, ska jag göra imorgon. Ta tag i mig själv alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0