16 januari 2012 - 17.10

Dagens kläder: Skittråkig. Svarta jeans, avklippt jeansskjorta, skinnjacka och monkihalsduken min älskling.
Dagens frisyr: Även den skittråkig, håret uppsatt i något som ska se ut som en tofs.
Dagens smink: Lite mineralpuder, rouge, mascara och eyeliner. Som vanligt med andra ord.
Dagens vill ha: Energi och vår.
Dagens köp: Ansiktsmask, för ikväll ska jag må gött.
Dagens dag: Gjorde mig iordning på tio minuter imorse, var engagerad i skolan, hade engelskprov, åkte till stan, åkte hem och nu äter jag av henriks chilinötter.
Dagens bästa: Vet inte, det har varit en sån lite halvdeppig dag idag.
Dagens sämsta: Att jag provade cirka 20 tröjor på stan idag, inget satt fint. Får göra ett nytt försök imorgon, kanske har en findag då.
Dagens roliga: Johanna som hoppar runt på kryckor och ser sådär hopplöst förtvivlad och gosig ut.
Dagens humör: Trött, lite halvgrå kanske. Det är ju måndag trots allt.
Dagens sjuka: Engelskprovet var helt insane.
Dagens längtan: Efter vår och fina kläder. Och efter energi och ljus.
Dagens beroende: Min telefon, som vilken annan dag som helst.
Dagens saknad: Alla kompisar i Torsby..
Dagens film/serie: Andra avenyn gissar jag på, men snart är den skiten slut och då blir det OTH ♥
Dagens måsten: Laga mat och tvätta. Wiiiie!
Dagens väder: Grått tror jag.
Dagens godis: Hör och häpna, inget. Inte ens en liten kakelikaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0