kalla dagar

Idag gjorde jag en god gärning på bussen. Den var verkligen proppat med folk, jag satt ganska långt bak. Och så kommer det en tant som inte gick så bra, jag ställde mig upp, knuffade undan allt folk så att tanten kunde komma fram och få min plats. Hon var så go! ' tack kära kära du, det finns inte många som du i dagens samhälle'. Haha åh, det gjorde mig så glad. Och det är fasen sant, att vi är förbannat egoistiska. Ska fortsätta att ge gamla tanter min plats, blir ju en sån mycket bättre människa då, hihi aaaaa. 
 
Förövrigt så är det för kallt för att gå och handla, det är för kallt för att gå ut och gå, det är för kallt för att vänta på bussen och det är för kallt för allting. Så igår gjorde jag inget annat än att sov, somnade 7 och sov till 8 imorse. Haha, det är fan bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0