de här inläggen kommer aldrig försvinna hehe...

jag har varit inne på weheartit i flera timmar, varje dag i 5 dagar nu. jag har sökt på 'heartbroken' och fram kommer tusentals med bilder och texter, 200 sidor med bilder finns det och jag är på 194 nu. varje bild stämmer verkligen in och varje bild stärker mig lite lite mer. det är inte bara jag som känner såhär, det är inte bara jag som inte kan äta, sova, stå, le, andas, förstå, inse eller tänka efter ordning. eller jo tänka kan jag, det är tamejfan det enda jag gör hela tiden. tänker dock inte rätt. men det är ju en helt annan sak faktiskt.
 
bilderna får verkligen ut mina tankar och känslor i ord. vilket inte jag får. ska försöka förklara, går inte. sparat varje liten bild som stämmer in, vilket är typ varje. har sparat dom i en mapp som jag har döpt till 'klättra nu upp mandis'. man kan få hitta sin egen väg att klara saker här i livet. och någon dag vill jag inspirera folk att tro, precis som många får mig att göra just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0