konstiga underbara jävla torsby

Jaha, torsby är väldigt underligt. Väldigt väldigt underligt. För visst älskar jag det här stället, men ibland tar det priset för att vara värst. Vi vet ju vilka alla är och deras namn och deras påhittade samt deras icke påhittade hyss och bakgrund. Det gör ju saken ibland lättare och ibland svårare och även jobbigare.
Min påskafton var minst sagt konstig och jag tror att det som blev, var torsbystyle i allra högsta grad. Det händer liksom bara i torsby. Och så är det ju skvallerbyn, skvaller skvaller skvaller och vi älskar det. Men jag tror det kvittar om vi befinner oss i Manhattan, Karlstad eller Torsby, så älskar vi människor att skvallra. Och gotta oss i andras problem.
Jaja, som sagt. Trots att vi alla vet varandras namn och felgjorda vägval så finns det en viss charm också.
Men just nu är jag bara trött på idioter. Och dom finns ju överallt dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0