hihihihihihihiihh glad

Oj, vilken bra dag det har varit trots den oerhört jobbiga och äckliga starten på dagen. Jag brukar vanligtvis inte gå på stan nuförtiden, för jag hittar alltid något jag vill ha och på mina 1050 spänn att fördela på mat och diverse saker, så har jag helt enkelt inte råd att ens gå på stan. Men idag hade jag inget val och det sved denna gång också, för jag hittade en massa skit jag vill ha. 
Jag hade en mysig fika med fia, min mun kunde ärligt talat inte sluta prata och jag fick påminna mig själv om att andas. I tre timmar. Det ni.

Och nu har jag pluggat i några timmar! Är jag inte för underbar och engagerad? Jopp, håller helt och hållet med på den fronten. Jag har skrivit klart mitt tal om Torsby och jag är så jävla nöjd. Ännu en gång, undrbara jävla torsby. Ni är värda att få lite cred här i storstan, dom ska få se att torsby är mer än bara raggarbilar och fristadsjackor...För lite mer finns det ju faktiskt, men bara lite..
Jävlar vad jag babblar, är på bra humör och känner mig snygg. Så nu ska min gos få lite kramar. Hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0