tar han över min blogg nu eller

Hmm, är lite förvirrad. De två senaste dagarna har jag inte rört en dator eller tänkt på bloggen överhuvudtaget. Min käre bror skötte ju det så bra åt mig ändå. Men, jag har haft sån jävla bra statistik under dessa två dagar så det är nästan skrämmande. Varför frågar jag mig själv? Är det så att när min bror drar till sig mer läsare än vad jag gör?
Kanske. Har även fått ett och annat sms ' haha älskar din bror', 'åh vilket roligt inlägg, hohoh rolig han är' och så vidare och så vidare. Okej, jag erkänner att inlägget han skrev var roligt och knäppt.
Men jag är roligare och så mycket bättre. Ja, just det. Tänkte väl det, ni tycker också det ja. Ja, men vi säger så, ska dricka mitt svarta kaffe nu, vill ha mjölk men äh, när man bor själv får man inte vara kräsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0