på tågeeet

haha oh jisses mina vänner, nu har jag gjort något drastiskt. Precis som jag ville, vad det är, det visar jag sen. Haha skitkul är det, för ingen vet om det och ingen kommer känna igen mig. Hoho, spännande huuuuh?

fick ännu två frågor, som jag nuuu ska svara på innan jag glömmer bort liksom.

måste man ha mvg i idrott för att komma in på frisör?

Icke heller, du kan ha g, vg eller mvg, bara du samlar ihop de poäng i helhet som du behöver. Jag hade vg i alla ämnen utom ett där jag hade mvg, så att det går att samla ihop poäng på andra sätt om du nu inte har mvg.
Haha bra förklarat, men hoppas du fattar.

Var har du köpt fanta strawberry?

Jag chansar på att du har sett en bild som jag la ut för ett tag sen, just den bilden är tagen i Thailand. Så ja, enda sättet är väl att du helt enkelt får ta ett direktflyg till thai och köpa ett flak eller två. Nerra, men jag såg även på pekås för ett tag sen, även netto i karlstad hade såg jag.



Kommentarer
Postat av: amanda

SAKNAR DIG PINGLAN!!!! :(

2011-09-02 @ 21:36:51
URL: http://aepplepaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0