om och om igen




Både ogillar och gillar söndagar. Jag ogillar det för jag inser hur fort helgen har gått och jag vill göra så mycket mer än jag gör. Samtidigt är det mysigt att åka till karlstad och komma hem till en lägenhet som är alldeles sådär mysigt mörk. Där tänder jag ljus, gör mig vaniljte och mår gött. Sen taggar man om till skolan imorgon. Och så träffar man alla snygga klasskompisar och klagar över den lilla engelskan vi har, eller att no:n är dryg.
Sen är det helg igen. Och jag kommer hem till älskade torsby. Och den kommande helgen ska bli så otroligt jävla rolig, pirrar nästan i magen när jag tänker på att jag kommer få träffa alla vänner igen. Åååååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0