godkväll.

Jag hade två val. Antingen stänga ner den här sidan eller klicka på nytt inlägg.
Självfallet valde jag andra alternativet. Det är inte alltid man får den här chansen, att göra en "blogrape" som amandas bror så fint kallade det för. Nu tänker ni, jaha? Och varför pratar amanda om sig själv i tredje person?
Då kan jag trösta er med att NEJ AMANDA HAR INTE BLIVIT SCHIZZO, inte ännu iaf.

hihi, endel av er kanske förstått redan nu att det här är camilla.
camilla som i amandas sambo. och gullig som jag är tänkte jag skriva några rader om amandisen.
Hade jag inte amanda i rummet brevid hade den här flytten inte blivit alls lika spännande och rolig.
Fan va jag hade tur, jag menar hon kunde ju ha varit världens bittertant. Men icke, hon är faan så bra.
Vi har våra myskvällar, dricker te och äter rostat bröd (shit va vi äter bröd, INSANE!), skriker oss döva åt småkryp, skrattar tills vi varken kan andas eller stå upp, diskar ikapp, och är paranoida som fan.  ja, det är nog en ganska bra beskrivning.

men jag gillar det,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0