från förrrrr



Vem är detta kan ni ta och fråga er. Jag kan ta och fråga mig själv det också. Jag hade ben som var smalare än mina nuvarande armar och mina armar fanns mer eller mindre inte. Jag hade rent ut sagt inga bröst heller.
Men hur det än är så trivs jag mycket bättre med några extrakilon..och med större bröst givetvis.

Skitsamma, lång förtext. Idag har jag fasen lärt mig att klippa en killfrisyr, så alla mina läsare i det motsatta körnet, ring mig så klipper jag av er håreeeet. Bra, det gör jag med nöje. Givetvis blev henkeponken min försökskanin och ja, han ser fortfarande ganska normal ut så jag lyckades. Imorgon är det dreas som blir offret. Can't wait. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0