från det ena till det andra

okej, vilka dygn det har varit. Mått fysiskt dåligt, igår log jag inne på sjukhuset hela dagen, fick blod, de stack mig i armvecket, en gång, två gånger, tio gånger. Sen stack de mig i fingret, två gånger. Jag hatar sprutor, jättemycket.
I vanliga fall gråter jag och får panik när någon sticker mig, men igår var jag modig.
Hatar sjukhus förövrigt, men det finns gulliga sjuksköterskor där som ger mig äckligt kaffe för jag såg så ledsen ut.
Jag var ledsen. Men då kom henrik och gav mig presenter, bara för han är den gulligaste pojkvännen som finns. Ärligt talat. Och ärligt talat så vill jag må bättre nu, jag är värd det. Ärligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0