från dag ett till två

Idag är det lördag och jag gillar lördagar. Jag gillar även att jag nu har förflyttat mig till torsby för en vecka, ja det gillar jag. Jag gillar även att Faijtas, det åt jag, dreas och henrik igår. Det var gott.
Jag tyckte det var trevligt att ha de två grabbarna i huset, faktiskt. Men nu är jag hemma, eller ja vad menar jag med hemma? Jag bor i Karlstad under veckorna, bor ibland hos mamma i torsby och ibland hos pappa i torsby och väldigt ofta hos henrik i Bjälverud. Så med andra ord har jag fyra olika hem. Men nu är jag i vilket fall i Bjälverud, mår gött samtidigt som jag ligger och tittar på henrik när han spelar NHL. Han är så koncentrerad så koncentrerad, måste störa honom på något sätt, ska testa att bita honom i ryggen, brotta ner honom på golvet, ruffsa till honom i håret och peta honom i ögat, så får han se vem det är som har makten. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0