what are words if you really don't mean them when you say them?

Gosh vilken lång dag, jag är trött trots att jag somna nio igår, hihih. Bra gjort. Såg verkligen fram emot skoldagen då det var salongstid, men guess what? Vi rullade permanent och för er som inte vet, det är skittråkigt och skitsvårt. Men gosh vad duktiga vi blir.
Så nu tröstar jag mig själv igen, med mango som jag har fått av henriks mamma. Kan ju fasen inte få en bättre present, älskar mangooooo. Så om ni vill vara romantiska, imponera på mig eller bara vara en gulligull kompis, köp en mango till mig. Bra, nu kommer snart henrik ♥ Känns som vi har varit ifrån varandra alldeles för länge nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0