trist

Laddar hem Pelle Svanslös och andra julkalendrar genom åren. Ligger nerbäddad undet två täcken och tycker lite synd om mig själv. Är egentligen väldigt trött men har liksom inte orken att slappna av, så istället klickar jag på olika barnfilmer och försöker känna lite nostalgi. Inte ens det går, det är en grå och jobbig tid nu. Orkar inte riktigt med att le ordentligt. Men i allt det eländiga finns även något varmt och färgglatt, det vet jag. För jag gillar att krypa ner under täcket och äta precis vad man vill. Speciellt varma bullar. Jobbigt att man ska behöva känna sig 10 kilo tyngre på vinterhalvåret, men det skiter jag i. Jag är väl fin ändå.




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är alltid fin!

2011-10-24 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0