långt, dumt, ointressant inlägg om en piga som dricker te och går i uppförsbacke idag, that's it.




Det är nog inte riktigt min dag idag, jag har liksom ingen disciplin på mig själv nu längre. Om jag någon gång har haft det? Nej egentligen inte, men jag har varit cool ändå. Nu är jag inte ens cool.
Jag dricker mest te om dagarna, städar lite, misslyckas med det. Tvättar lite, misslyckas även med det. Skulle laga mat, hade inga kryddor. Gick och handlade, glömde mitt bankomatkort, så misslyckades även med den simpla saken.

Nu kan man tänka, vad negativ den ocoola tjejen är idag. Men det är jag inte riktigt, för jag tycker mitt te är väldigt gott och skrattar högt åt 'sol bad och oroliga föräldrar'. Haha vilka dummisar. Rätt åt dom.
Imorgon behöver jag nog helt enkelt åka hem och bli uppassad och bortskämd igen. Det är jag värd, hehe.
nattinattnatt! Hoppas att min säng inte brakar isär för då ringer jag till henrik och tvingar honom att åka 10 mil för att trösta mig, det är väl inte för mycket begärt? Nästan så jag borde göra sönder sängen med mening. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0