Dag 2 - Min klass

Happ. Min klass har en salig blandning av utseendefixerade flickor som kommer från hela värmland. Det är klart vi gillar utseende, vi ska ju bli frisörer.
Det har gått såpass långt nu, så man känner vilka man har något gemensamt med, vilka man prata med och vilka man kan vara sig själv med. Iallafall känner jag det och jag trivs. I stora delar är vi glada och skrattar mycket.
Vi är ganska lata och ansvarslösa av oss, inte så noga. Även där, vi ska ju bli frisörer. Så när vi har engelska eller no, klagar vi mycket och tycker det mesta är jobbigt.
Men jag trivs och jag vet att jag kommer ha det bäst tillsammans med dom i tre år. Bra.



Kommentarer
Postat av: Fraj

snygga tjejer ;)

2011-10-12 @ 13:32:37
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0