buhuuuu

Idag får man äta kanelbullar för det är den dagen idag, så ja dagen till ära skulle jag köpa mig en fin och god kanelbulle på Espresso House med olivisen. Om den var god? Ingen aning, för jag fick ingen. Min bank har fått rådamp idag, så jag kunde inte betala. Besvikelsen är enorm och jag är på världen sämsta humör bara för det.
Så jag sitter här i mitt enormt stökiga rum och dels, tycker synd om mig själv men också försöker plugga. Det hör inte till vanligheterna, dricker te gör jag också. Det hör dock till vanligheterna.
Min middag idag består av fil, mitt humör idag är både och, just nu vill jag ha en snos som pussar mig i nacken här. Idag är det då inte lätt att vara amanda, men idag får jag tycka synd om mig själv. För jag fick ingen kanelbulle....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0