fin lovdag







Idag har det varit en fin dag på många sätt. Jag och henrik tog en lång och välbehövlig sovmorgon och sen hälsade vi hans familj välkommen hem från semestern med en ännu längre frukost. Vi tittade lite på ännu mera julkalender, nu har vi lämnat pelle svanslös och gått in på Kaspar i nudådalen. Jag har förövrigt varit smygkär i Kaspar sen barnsben, hihi. Hoppas inte henrik läser detta och blir svartsjuk.
Sen har vi hälsat på henriks farmor och farfar och det var ju sååå mysigt. Gillar som sagt gamla människor som berättar om deras liv och deras upplevelser. Så jag åkte även och träffade min mormor och mina kusiner.
Och sen så har jag fikat med min kära syster och papppppii. Och nu på kvällskvisten fikade jag med henriks mamma.
Så med andra ord har jag enbart fikat hela långa dagen och antagligen gått upp några kilo. Men det är det värt. Just nu är allting för bra. Och nu blir det ännu bättre för nu ska jag få sova, mmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0