jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så jag skratta tills jag grät





Nu säger jag hejdå till er alla för några dagar. Under den kommande veckan kommer jag prata förbannat mycket spanska. Jag ska äta så extremt mycket Tapas och skrika guapo till alla snyggingar.
Jag ska skratta och jag ska äta glass och bara njuta förbannat av mitt sällskap och tillvaron. Och så ska jag fylla år och fira min övningskörsålder med Barcelonatårta.

Sakna inte eran favoritbloggerska för mycket bara, pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: camillki

tappar hakan, va fin du är!

2011-05-08 @ 10:31:54
URL: http://camillapernefur.blogg.se/
Postat av: Pingu / stork, vad du nu vill kalla mig.

'I'm so happy cause you are gone' är väl det enda jag kan säga.(a)

Sen så håller jag med camillaaaa! :D

2011-05-08 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0