jag föddes till en icke-friskus

Gosh! Jag har varit sjuk så extremt mycket nu på det senaste. Var sängliggande på sportlovet om jag inte minns fel, även veckan innan. Sen blev jag matförgiftad precis innan Thailand så hela magen vändes ut och in på mig, ja ni kanske förstår vad som hände. Sen fick jag feber och blev allmänt sjuk in Thai. Och hela påsklovet och nu är jag sjuk. Vissa dagar känner jag mig liksom helt död, som om någon körde över mig på natten och vissa dagar känns det bättre. Så går det, ungefär varannan dag. Som tur är, kan jag sitta med matteboken hela dagen och det är ju braaaa. Men är jag sjuk i Barcelona gråter jag floder. Ja, pusshej! Ska gå och snyta mig.






pic, by me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0