Hon hälsar så klart till alla :)

Hej alla Carles bloggläsare, idag ska jag säja er att jag har pratat men självaste Amanda carle. Hon tyckte att ja skulle berätta för er att hon och Lena har de bra nere i de just nu 40 grader varma landet thailand. Dom har badat och solat hela dagen, brun har hon redan blivigt. Så nu får man väl bara känna sig ännu blekare i hennes närvaro, men ja älskar ju dig ändå. Och jag att hoppas att du kommer få en resa fylld av solande, elefantridande och mangoätande. Och du ska veta att jag saknar dig jätte super duper mycket redan, hur ska ja då klara mig i två veckor?, aja de får väl gå. När du kommer hem så står de en kopp kaffe hemma hos mig och väntar på dig vännen. Ha de så bra nu de är du värd. Puss och kram
Ja vi vet att vi är snygga :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0