carle är nya kissie, that's it!



Hej bloggääään, här sitter jag och har precis druckit en chailatte. Shiet, jättemånga kalorier, måste skippa middagen idag och kvällsmaten och gå till gymmet istället med mina enorma boobies.
Ska även käka lite barnmat resten av veckan, får absolut inte äta mer än 500 kalorier per dag för då anses jag vara normalsmal. Ska nog redigera lite i mitt såkallade photoshop så mina ben är hackiga gropiga, men vad gör det, bara jag ser smal ut liksom, daah! Jag känner mig fett tjock nu alltså, shiet måste fettsuga mig.
Ska gå till till Adam&Eva kliniken nu på dirren, fylla ut mina läppar och somsagt, fettsuga mina extremt tjocka lår.

Gosh! Kissie come on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0