com igen nu, låt mig ha lite tyuuuuur!

Jisses. Idag har det hänt mycket. Har ändrat mitt gymnasieval, fortfarande Karlstad som gäller givetvis. Så nu är det bara att hoppas att jag kommer in, är nu reserv men jaaaao. Jag och camilla har även sökt som en lägenhet tillsammans, eller ja man delar kök samt badrum. Vi har fått halvt napp på denna idag, så nu håller ni tummarna för att jag kommer in på det jag vill och för att jag och camilla får våran lägenhet. Come on! Det kommer ju bli awesome. Så idag är jag sprallig och jätteivrig. Lite nervös också och förväntansfull.



Kommentarer
Postat av: Julia

vad ska du gå nu då? :P

2011-07-07 @ 17:13:07
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0