cityyyy

Tjosan!
Ligger i sängen och spelar iPhonespel och bloggar samtidigt, är jag inte fantastisk?
Min finaste, underbaraste, gulligaste, snällaste, roligaste och konstigaste Fisan kom hit imorse. Hon överraskade mig på Hemköp genom att stå i utgången när jag hade handlat lite frukost. Det var jag inte beredd på.
Vi kom in för ungefär en timma sen. Vi har gått i affärerna, hittade någon liten topp inne på Bik bok. Rea gillas! Käkade på Kebab house och gick sen till filmstaden och bokade biljetter till Svinalängorna, så nu väntar vi på att klockan ska bli halv tio.


Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

oh herre min skapare..

2011-01-06 @ 09:23:34
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0