vad jag har i mina jackfickor.



Endel bloggerskor brukar visa vad dom har i sin handväska. Jag hatar att ha väska, har det bara när jag är tvungen, alltså när jag är ute och inte ska tappa bort plånboken och allt annat.
Däremot har jag endel saker i mina jackfickor. Allt detta hittade jag i min jacka alldeles förut.
Tupperingskam, bodylotion, hårspray, tamponger, pass (?), nagellack, pulver. Plus en mascara, puder och bankomatkort och gymkort.

Tacka gud för jag har en jacka med många fickor. Jag räknade dom också, 8 stycken fickor. Ja gud vad bra. Man slipper ju väska förfan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

alltså hur får du plats med en hårspray i jackfickan haha?!

2011-02-06 @ 23:16:40
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0