förbered er




Snart är det alla ♥'s dag. Förra året var en katastrof, det minns jag så väl. Men det känns jättelänge sen, hur mycket har jag inte växt under detta år? Jag har inga större förväntningar på detta år heller, är liksom inget som tyder på att det kommer bli en fin sådan iår heller. Tråkigt nog.
Men jag gillar den dagen trots allt, det är ju så fint. Finns en massa saker att göra, en massa saker att ge sin kära. Jag gillar allt sånt, kärleksfullt. Om det är en text eller en bukett rosor, det skulle inte spela någon roll. Bara att den personen som ger mig det, har ansträngt sig. Så spelar det liksom ingen roll. Jag saknar det, att känna mig speciell. Jag saknar att sväva på moln, det svåra blir liksom så lätt.
Well, min käraste just nu, är min bästa kompis. Så jag ska väl anstränga mig lite och ge henne något fint. För det är hon värd, hon är min kärlek just nu hon.
Det blir liksom inte som jag vill med saker helt enkelt. Men jag ska inte deppa för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0