Önskelistan

I år har jag stora problem med att komma på någonting jag önskar mig. Visst, jag önskar mig givetvis en Iphone och dittan och dattan som jag inte jag tycker är realistiskt att önska mig. Så varsågod här är min ultimata önskelista A' la Amanda.


1. Löshår. Onödigt tycker dom flesta, skönt tycker jag.
2. Locktång. Får jag löshår måste jag givetvis ha en bra locktång. Är jag världens tjejigaste tjej eller?
3. Fina underkläder. Det är alla tjejer värda.
4. Stora fina kaffekoppar och ljuslyktor. Min lägenhet får aldrig för mycket av sån skit.
5. Saxhölster. Om ni inte vet vad det är, så får ni googla. Men jag antar att ni kan gissa er fram.
6. Lite makeup och krämer till mitt vinterbleka och torra ansikte.
7. Kläder, behöver helst en helt ny garderob.
8. Nattlinne eller pyjamas, något gosigosigt iaf.




Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

du är otroligt fin amandaaa!!!!! miss you :(

2011-12-05 @ 20:04:23
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0