var nog inge töligt glad den dagen





schulman är fortfarande min manliga idol. älskar hans blogg och älskar hans böcker. Jag är ganska blåst, vilket henrik ofta har väldigt roligt åt. Igår öppnade jag min första vinflaska i mitt liv, eller okej, jag öppnade nog så många så det räcker för hela min livstid. Jag gillar filip&fredrik också, de är sköna. Familjebloggar och min egen blogg är det bästa, hehe. Skriver dagbok, tittade tillbaka i dokumentet och är glad över att allting ordnade sig tillslut. Tycker oranget hår är snyggt. Och kort tjockt hår med mittbena. Älskar fräknar. Vill och ska till barcelona igen, underbar stad. Saknar solen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar du fräknar?!?! Du får gärna mina.. Hate them!

2011-08-07 @ 22:07:00
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0