lust att hälla saltvatten i mina sår, för att känna smärtan

Jaha. Här sitter jag och har absolut ingenting för mig. Det är väldigt skönt, väldigt skönt. Sådär skönt att jag nästan vill krama om mig själv och sen rulla in mig i filten och dra en film. Det var länge sen, när såg jag en film senast? Herregud vilken obehaglig tanke...för jag minns inte?
Lov har vi också och snart är det maj. Då fyller jag år och min födelsedag kommer firas i Barcelona. Är inte det för lyxigt egentligen? Påtal om Barcelona, herregud måste börja packa snart. Vi åker ju om..låt mig tänka... 13 dagar!




Detta inlägg tog mig 25 minuter att skriva och så slänger jag in en otroligt äcklig bild på mig från Thailand. Om jag hade ont? Nej absolut inte...Absolut inte när jag badade i saltvatten iallafall, åhnej!
Fyfan vad jag inte kan blogga längre, håll käften bara Amanda och gå och gör något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0