uppdateringen är nog den bästa på länge, enjoy!

Igår hölls den traditionella bowlingtävlingen i Torsby, alltid på långfredagen så länge jag kan minnas. Och denna dag håller alltid upp till sitt namn, långfredan. Jag befann mig igår, tråkigt nog, inne i bowlinghallen ifrån elva på morgonen till två på natten. Det ni kära vänner, kan man kalla tragiskt.
Men det är en mycket rolig dag, vanligtvis hade jag själv varit med och tävlat. Men icke detta år, istället var jag en kaffedrickande supporter. Det gick det också, riktigt trevligt var det. Bumsade i säng givetis alldeles för sent, dumt.
Men skitsamma, nu ska jag fortsätta steka i solen tills jag drar på mig spetsklänningen och åker till landeet. Sörmark kan man också kalla det, på någon slags påskmiddag. Eller nej, middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0