01.30 piggare än någonsin.

Jag är för lat för att gå och bre nattmackor, men jag vill ha! Om vi fortsätter på matbloggsstuket, så kan jag ju säga att jag har ätit en massa kolhydrater idag. Eller - bara kolhydrater, har nämligen smällt i mig smörgås till både lunch och middag. Erika har slutat och äta kolhydrater och äter typ en massa fett, jag tänker envisas om att man kan äta smörgås utan att bli tjock. Gaah, hatar dieter.
Nej, ska sluta babbla om en massa jävla mat innan detta går och blir en 'vi som bryr oss om vad vi äter blogg'. Bara onödigt och jobbigt, herregudarns.




Så ser jag ut denna natt, gossegossetröjan på mig. Hitta den i en soppåse, pappa var påväg att slänga den... Fyfan vad arg jag blir på slängmänniskor.

Kommentarer
Postat av: Naaaw

Dåligt val av diet Erica, skärpning!

2011-04-28 @ 01:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0