not afraid

Yeeeeeeeeeeeees! En latfredag har jag haft, har varit i mitt rum sen typ fem. Jag trivs i mitt rum, med en dörr (!!) Jag spelar hög musik, sjunger till givetvis, äter smörgås, ser på tv och känner mig grym. Jo ja, youtubar lite såklart. Tv:n har jag ju bara på för känslan att ha en tv i mitt rum, ha-ha.
Allt känns helt plötsligt bra, jo givetvis faller jag tillbaka innan jag ens hinner blinka ibland men det hör till. Ja, det hör till. Visserligen saknar jag Fia jättemycket, men jag försöker att glädjas för hennes skull, att hon ligger och steker. Och själv sitter jag och tittar på bilder från Egypten, underbart.
Nä, nu ska nog Kjell få mig ännu gladare.






Vi i bästa form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0