mmmmm :)



Äh, vi kör på mina fina "dagens-grejer" idag igen.

Dagens stora NEJ med feta bokstäver: Att jag har bowlingmatch på Mârten's lördan, i Karlstad också. I KARLSTAD!!!!! Ska man gråta, eller ska man gräva ner sig för ett tag?
Dagens gråttillfälle: Helt klart när jag fick ett sms av min bästa Fia, hon är så oförståligt bra så herregud.
Dagens tråkigaste skitsak: Förlåt, men baspasset på Friskisen är förbannat tråkigt. Jag skrattade mest åt det, hemsk jag är. Men nä, baspass är inte till för 15-åringar.
Dagens underbart fina: Allt. Speciellt det att jag känner mig grym, tack vare mina fina vänner.
Dagens bästa av just mig: Att jag äntligen har insett att jag är så mycket bättre än dig och att det inte min förlust. Jag är värd någon bättre helt enkelt. Ah, hälften av mina läsare fattar nog vad jag babblar om..
Dagens löööll: För det första fråga mig inte om vad dert betyder, men för det andra så tycker jag Fångarna på Fortet är överskattat.


Såja, det var min onsdag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har den ändå ganska bra med den matchen. Jag har skolSM på lördagen, i VÄSTERÅS! :(

2010-09-01 @ 20:48:39
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0