jaja, jaja jaja



Okej, nu har han den där flyttar, min storebror. Och det känns lite konstigt eftersom jag varje kväll somnade till hans musik som dånade. Vi hade våran rum vägg i vägg och nu helt plötsligt kommer jag inte somna varje kväll av hans musik.
Han har lärt mig mycket den där typen och han har visat mig mycket roligt. Han visade mig Crookboyy på youtube och jag kan inte sluta titta på den galningen. Sök på honom vettja! Jag säger ibland hans meningar, vilket inte är roligt eftersom ingen av mina vänner förstår vad jag babblar om.
Och häromdagen visade han mig ännu en såndär beroendeframkallande sak, nämligen Kjell. Han är ju alldeles för underbar, älskar varenda program. Titta, det där är för bra alltså!

Men kanske uppskattar jag de gånger han kommer hem nu, nu när jag är ensam barn i huset. Nu när jag inte längre kommer somna till hans musik och nu när ingen äter upp mina ballerina kladdkaka paket och nu när ingen visar mig såna toppenprogram som Kjell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0