Amanda tror jag



 Jag :

..är tokig.
..är lättflirtad. Och det är mer dumt än bra ska jag säga er.
..är tydligen elevrådets ordförande iår. Heheh, knappt så jag fattar det själv. Jag, ordförande liksom?!
..har Dreas tröja på mig.
..längtar till nästa år då jag börjar gymnasiet konstigt nog.
..fast tycker det är lite tråkigt också eftersom jag har en sån fin klass.
..fantiserar mycket, jättemycket.
..t.ex om att jag Carrie i Sex and the city och att min Mr Big ska komma snart.
..tycker att jag känner mig själv i Carrie. Jag sitter vid en laptop och skriver, skriver och skriver. Och shopping ♥
..har skrivit 29 a4 papper om kärlek. Om min kärlek.
..lever tonårslivet.
..tycker att bloggen har blivit en del av mig.
..och det tycker jag känns konstigt, dumt men ändå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0