tjohoooo



Sitter i lägenheten nu, har precis slängt i oss frukosten och är snart påväg ner till stan.
Igår kväll satt vi på Kebab House hela kvällen, det var jättemysigt. Dock kunde jag ha kvävt mig själv, jag gjorde det stora misstaget att stoppa in en hel banan i munnen. Den hängde lite utanför munnen först, så jag var tvungen att ta ett livsavgörande beslut. Om jag skulle försöka få in hela, eller spotta ut den. Jag valde det första alternativet, fel alltså, och jag fick sitta där i några minuter med bananen i munnen och försöka få luft. Det gick bra till slut. Jag lever, och idag ska jag shoppa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaha så jävla galen ärru!

2010-10-02 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0