the women in the water



Bedrövligt väder och ett fortfarande har jag ett stort prov som ligger på axeln, imorgon släpper det dock. Och det ska bli så otroligt skönt att släppa skolan ut tankarna bara för några dagar.
Under helgen blir det kulkul, på måndag åker antagligen jag och Fisan till Oslo och stannar där några dagar. Jag har även tänkt att hinna med Karlstad under lovet, oh yes skitsamma.

Och nej, till dig som frågade, Andra Avenyn har inte börjat igen utan jag kollar bara om alla program.

Kommentarer
Postat av: s

jaha, haha, fan :(

vart gör du det, har försökt sjuttioelva gånger men jag lyckas inte hitta var, teknisk som jag är.. är det på hemsidan?:o

2010-10-28 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0