the black side



Amanda Carle sitter och väntar på att klockan ska bli åtta, så att hon kan gå och bli svett. Skönt hej!
Så vad har jag gjort idag nu då? Mer än att druckit chailatte, slutat tidigare och ja det ni redan vet.
Jo, jag har varit till mitt ena hem, mammas place. Det var fint och ja, jag kommer nog trivas så småningom, men hela grejen är creapy och lägenhet istället för hus, är lite sådär. Men ja, jag vänjer mig nog.

Ja, jag vänjer mig nog så småningom, hur jobbigt det än är på vägen dit.
Keep walking sa någon

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena snygging

2010-10-04 @ 18:28:54
Postat av: Ida

Du bor granne med mig nu ;)

2010-10-04 @ 21:01:19
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0