söndagar <3



Många hatar söndagar, jag älskar dom. Det är veckans dag då jag sover länge, går på bio, ansiktsmask, tänker, funderar på allt, blir galen, sover lite till och tar sats.
Sats för att jag ska orka hålla minen hela veckan, vilket väldigt ofta misslyckas. Det brukar gå tills på torsdag kväll. Då jag lägger mig tidigt och somnar av hur förbannat jag är.
Woho, vad jag känner mig själv bra!
Många har ångest inför att man har en hel skolvecka framför sig, jag njuter av en av dom två lediga dagarna vi har. Det är ingen idè att klaga, skolveckorna rullar på ändå.

Så, jag älskar söndagar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ska du säga något om att jag är fin, har du sett dig själv? Såå himla fin :)

2010-10-11 @ 16:43:55
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0