Saker ni inte visste om mig, eller så gör ni det?




Jag älskar varm mjölk?
Speciellt när jag vispar den också, alltså mums!
äter inte husmanskost? Nix, inte falukorv, makaroner, kalops, köttfärsås och absolut INTE pannkakor.
kunde bara säga alla konsonanter när jag var liten? Men efter många besök hos fru talpedagog, pratlektioner och övning kan jag nu säga resten av bokstäverna i alfabetet också. Sedärja.
har spelat bowling sen jag var typ 6 år? Det var då pappa öppnade bowlinghallen, så yes.
hatar att läsa böcker. usch.
är aldrig inne på msn, för det tar sån tid att logga in. Öhö, jobbigt det är liksom.
är absolut ingen djurvän.




Kommentarer
Postat av: PICMAN

haha vi är så jävla olika, yooooo

2010-10-07 @ 11:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0