pälsmössa och jag ler (?!)



Skulle man beskriva mig med ett ord idag, är det hopplös. Och rastlös. Jag finner ingen ro och skulle jag inte upp tidigt imorgon skulle jag gå min vanliga promenad nu. Jag finner ingen ro i kroppen och är väldigt väldigt hopplös.
Sitter mest och tänker på en massa skit och jag hittar absolut inga svar på någonting.
Det positiva i allt det negativ var att idol var ganska bra och vindruvorna har aldrig smakat bättre. Inte chailatten heller och nu funderar jag på att göra en till, för att trösta mig själv.

Imorgon blir en bättre dag, snälla gör så det blir en bättre dag imorgon! I need it.
Herregud, jag ler med tänderna på bilden! Titta extra noga, för det händer inte ofta alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0